Je wilt potentiële klanten voorzien
van passende content via de
juiste social kanalen en op het
juiste moment.
Je wilt potentiële klanten voorzien
van passende content via de
juiste social kanalen en op het
juiste moment.
A CREATIVE ANSWER
TO EVERY QUESTION
A CREATIVE ANSWER
TO EVERY QUESTION
A CREATIVE ANSWER
TO EVERY QUESTION
(Een creatieve oplossing voor elk praktisch probleem.)
De experts van The OCCA hebben als missie om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen.
(Een creatieve oplossing voor elk praktisch probleem.)
De experts van The OCCA hebben als missie om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen.
(Een creatieve oplossing voor elk praktisch probleem.)
De experts van The OCCA hebben als missie om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen.
(Een creatieve oplossing voor elk praktisch probleem.)
De experts van The OCCA hebben als missie om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen.
(Een creatieve oplossing voor elk praktisch probleem.)
De experts van The OCCA hebben als missie om jouw onderneming naar een hoger niveau te tillen.
UNDER CONSTRUCTION
CONCEPTING / BRANDING
LEES OVER UNDER CONSTRUCTION
Under Construction is een off- en online community met als doel het kenbaar en bespreekbaar maken van maatschappelijke onderwerpen met een taboe. De eerste stop: Mental Health onder jongeren in Nederland.
TELL ME MORE, TELL ME MORE
We were there from the very start: concepting van slapend tot levend. We hebben de visie en missie geformuleerd tijdens de conceptfase waar een naam en slogan uit rolde. Daarnaast hebben we de volledige huisstijl voor onze rekening genomen en mochten we meedenken over de verschillende conceptuitingen. Dit alles is overzichtelijk uitgewerkt in een fysiek visual brandbook.
NOG WAT MEER UITLEG
Under Construction is er voor en door jongeren.
Het was dus van belang dat het concept en de branding goed aansluiten bij deze nieuwe generatie. Vanuit de visie en missie kwamen we uit op de naam 'Under Construction': het project wil maatschappelijke problemen aanpakken en zodoende de wereld stukje bij beetje mooier maken. Een project dat dus altijd 'Under Construction' zal zijn en blijven.
Nederland is goed op weg met het doorbreken en bespreekbaar maken van taboes. Maar we zijn er nog niet... Er is nog altijd een glitch in het systeem. Deze glitch zie je terug in het logo en de branding. Geïnspireerd op tv's uit de jaren '90 rolde er al snel een sterke, kleurrijke huisstijl uit, wat een nostalgisch gevoel oproept.
Door middel van creatieve projecten en concepten geeft Under Construction maatschappelijke problemen de aandacht die ze verdienen, en daar draagt deze opvallende, kleurrijke branding aan mee.